Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2011 23:00 - Богатството на българския език
Автор: diabound Категория: Други   
Прочетен: 3419 Коментари: 1 Гласове:
3



Мамка ти еба - би могло да значи "сега ме ядоса", но най-често се
употребява като "нервиш ме".

Еба ли майка му - учтивата форма на "знам ли", употребява се за трето лице.

Ебал съм ти майката - двузначен израз, в честия случай се употребява като
"не ме занимавай с глупости", а в учтивата форма е "не ме интересуват
доводите ти".

Бах ти мамата - изразява учудване, употребява се предимно в разговори,
значението най-често е "ти ме удиви, бе", би могло да се тълкува и като
"страшен си".

Еба ли мама му - използва се като отговор на въпрос, на който запитаният
не може да отговори по същество. С нисък коефициент на емоция, отговорът е
по-скоро рутинен.

Ба ли мааму - същото като значение, но издава безгрижие и леко настроение.
Дали няма да ти еба майката - е вече с приповдигнато настроение, най-вече
негативно. Употребява се най-често в случаите, в които територията на
питекантропа е нарушена. Силно заканителна, тази компилация от думи
обикновено е начало на словесен или юмручен двубой.

Да еба майка ти, да еба - раздразнение, граничещо с безсилие и
невъзможност към момента да се изпълни заканата.

Ебах ти майката - форма на "не ме интересуваш повече" или "защо се опитваш
да ме ядосаш". В няколко бакшишки диалекта е с любовно значение, а в други
означава удивление.

Ееееееееееееееееееее, да ти еба майката - транслира се като "много
неприятно ме изненадваш в момента".

Е сега вече ми се еба майката - интуитивно се превежда като "изпадам в
много затруднено положение".

Tи си си ебал майката - обръщение, издаващо възхита.

Майката си е ебало - определя положение, най-често - силно негативно.

И си еба майката - всичко свърши.

Майката си е ебало - определител на състояние. Негативно по подразбиране



Гласувай:
3



1. nevada - СУПЕЕР!Като нашия език друг няма. ...
02.10.2011 07:27
СУПЕЕР!Като нашия език друг няма.Казваш едно,а си мислиш за друго.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diabound
Категория: Други
Прочетен: 100510
Постинги: 38
Коментари: 49
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930